1 Δεκεμβρίου 2014

In 2014

Καλησπέρα και καλό μήνα!
Πόσο χαίρομαι που μπήκε ο Δεκέμβριος - ο αγαπημένος μου μήνας (μαζί με τον Νοέμβριο)!

Λοιπόν ναι, το ScrapsNPieces κάνει πάντα το ποδαρικό του μήνα με μια καινούρια πρόκληση, η οποία έχει θέμα 


REMEMBER 2014

Δημιουργήστε για μία υπέροχη στιγμή του 2014, 
ή κάτι που σας σημάδεψε αυτή τη χρονιά 
ή αν δεν σας άρεσε κιόλας αυτή η χρονιά, αποχαιρετήστε την! 

Το ΜΟΝΟ υποχρεωτικό, να υπάρχει το 2014 κάπου στη δημιουργία σας! 

Φτιάχνετε ότι θέλετε όπως πάντα, είτε σύνθεση, κάρτα, art journal σελίδα,
mixed media καμβά, altered item...

Μπορείτε να ανεβάσετε τη δημιουργία σας έως την 27η Δεκεμβρίου (λόγω Χριστουγέννων)
και οι νικήτριες θα ανακοινωθούν την 29η Δεκεμβρίου!



Εγώ αποφάσισα να γνωριστώ με την νέα συλλογή του 7 Dots Studio - Destination Unknown και να παίξω μαζί της... το χαρτί που χρησιμοποίησα για βάση με ξετρέλανε και θεώρησα ότι ταιριάζει απόλυτα με το θέμα της σύνθεσης μου: τα ταξίδια που πραγματοποίησα μέσα στο 2014!  Δεν θα μπορούσα να μην την παντρέψω με τα υπέροχα 13 Arts Silver Microspheres και με Flourish Adornment Pieces από το 2 Crafty Chipboard.  To αποτέλεσμα το θεωρώ αρκετά κλασικό, αλλά μου αρέσει!





Αυτά λοιπόν από μένα! Σύντομα θα επανέλθω με μια σύνθεση που έκανα στο 2ο κροπ του ScrapsNPieces!  Μέχρι τότε καλά να περνάτε! Ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σας και τα σχόλια σας στο μπλογκ μου!!

3 σχόλια:

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!