3 Σεπτεμβρίου 2014

Personal Note

Καλημέρα και πάλι!
Μια καινούρια σύνθεση έχω να μοιραστώ μαζί σας - φτιαγμένη με την χαρούμενη και ανάλαφρη Illumination Collection του 7 Dots Studio.  Κινήθηκα λίγο πιο ελεύθερα όσον αφορά τα χρώματα, αυτή τη φορά, καθώς η συλλογή έχει ουκ ολίγα πάνω της...






Λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε από πιο κοντά στο μπλογκ του 7 Dots Studio

Επειδή όμως πάντοτε θέλω ισορροπία στις σελίδες μου, χρησιμοποίησα το μικρό φιλμάκι (2 Crafty Chipboard - Film Strips - tiny) ως στοιχείο που θα "πατήσει" όλο το cluster της σύνθεσης πάνω του (το οποίο cluster δεν είναι και μικρό, εδώ που τα λέμε). Φυσικά δεν παρέλειψα να προσθέσω μιστς & γκλίτερ του 13 Arts (νομίζω ότι δεν μπορώ να κάνω χωρίς γκλίτερ τελευταία).


Products used:


Illumination - Word Stickers 6x12



5 σχόλια:

  1. Simply beautiful. Thank you for sharing, Melenia. Your work always puts a smile on my face.
    SuZeQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι θα κάνω σαν την Ζουμπουλία ..Τί τέλειο!! Προσκυνώ το ταλέντο σου κοπελάρα μου!Μπράβο Μαίρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μελένια νομίζω οτι αυτή πλέον θα είναι η αγαπημένη μου από όλες τις σελίδες που έχεις κάνει μέχρι τώρα! Μου αρέσει τρελά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!